Lista szkoleń zamkniętych
Jeśli dostępne na stronie szkolenia otwarte, nie odpowiadają na Twoje potrzeby – zachęcamy do zapoznania się z naszym katalogiem szkoleń zamkniętych.
Szkolenia organizowane są zarówno w tematyce przedstawionej poniżej, jak i wszelkiego rodzaju tematach pokrewnych.
Zapytaj nas o kalkulację oferty szkolenia!
Kontakt w sprawie oferty – biuro@copro.com.pl
1. CSR – zacznij od podstaw
2. ABC wolontariatu pracowniczego
3. Job Crafting jako (R)ewolucja pracy
4. Wszystko co chcecie wiedzieć o wypaleniu zawodowym, ale boicie się zapytać
5. Wypalenie zawodowe jako kryzys i szansa dla pracownika i organizacji
6. Fizjologia stresu. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych oraz prywatnych by utrzymać motywację do działania
7. Pierwsza pomoc psychologiczna jako nowa kompetencja menedżera
8. Spółka komunalna – instrument realizacji zadań JST
9. Obieg i kontrola dokumentów księgowych w urzędzie i jednostkach organizacyjnych
10. Organizacja pracy i zarządzanie czasem w JST
11. Redagowanie pism urzędowych, czyli ludzka strona języka urzędowego
12. Współpraca finansowa JST z organizacjami pozarządowymi. Ogłaszanie konkursu, zlecanie i rozliczanie zadań publicznych
13. Obsługa klienta w urzędzie
14. E-dokument i E-doręczenie w postępowaniu administracyjnym
15. Zarządzanie zespołem w pigułce
16. Zarządzanie czasem – zwiększ produktywność swoją i swoich pracowników
17. Modele biznesu – czy wiesz czym zajmuje się Twoja Firma?
18. Systemy informacyjne w przedsiębiorstwie
19. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie
20. Budowanie zespołu – warsztaty dla grup pracowniczych
21. Motywowanie pracowników
22. Marketing dla firm jednoosobowych
23. Efektywna dystrybucja
24. Komunikacja marketingowa w małej
i średniej firmie – zrób to sam
25. Greenwashing a CSR
26. Pozyskiwanie sponsorów dla swojej działalności w praktyce
27. Zarządzanie strategiczne od podstaw
28. Trening pewności siebie oraz umacniania swojego potencjału
29. Marketing relacji
30. Istota komunikacji w przedsiębiorstwie
31. Social media w praktyce dla laików (i nie tylko). Czyli jak skutecznie wykorzystać Internet do zarządzania firmą
32. Wprowadzenie systemu bezdziennikowego w podmiocie
33. Instrukcja kancelaryjna dla pracowników
34. Kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
35. Kurs kancelaryjno-archiwalny II stopnia
36. Warsztaty archiwistyczne
37. Prowadzenie archiwum zakładowego i składnicy akt w jednostce organizacyjnej w świetle przepisów o ochronie danych osobowych
38. Analiza finansowa – kurs podstawowy
39. Analiza strategiczna w firmie
40. Biznes plan – od pomysłu do sukcesu
41. Budżet obywatelski jako narzędzie partycypacji społecznej – ramy prawne
42. Projektowanie badań społecznych i ewaluacyjnych – metody ilościowe i jakościowe
43. Marketing historyczny
44. Przekroczyć Rubikon, czyli jak stać się skutecznym liderem
45. Specyfika prowadzenia handlu w okresie niestabilności rynku czyli budować nowoczesne relacje z klientami
46. Zmiany w Kodeksie Pracy
47. Prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy
48. Wypadki przy pracy i choroby zawodowe
49. Kontrole Państwowej Inspekcji Pracy
50. Urlopy i zwolnienia w świetle przepisów
51. Ochrona danych osobowych
52. Prawny obowiązek udzielania pierwszej pomocy